Hoe dien ik een klacht in over autoverzekeringen?

Hoe dien ik een klacht in over autoverzekeringen?

Heeft u een klacht over een autoverzekering of bent u niet tevreden? Dan kunt u op verschillende manieren uw klacht over autoverzekeringen bij ons indienen. Wij helpen u graag met het vinden van een oplossing!

Online via ons klachtenformulier

Per post
Per fax
Per e-mail

Wij zullen binnen twee werkdagen de ontvangst van uw klacht bevestigen en we streven ernaar om binnen 14 dagen de klacht af te handelen. Mocht dit niet lukken dan houden we u per mail op de hoogte van de voortgang.

Het kan voorkomen dat u het niet eens bent met de uitkomst van een door ons afgehandelde klacht. U kunt dan een klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Klacht over een verzekeringsmaatschappij

Het is ook mogelijk dat u een klacht heeft over de verzekeringsmaatschappij. In dat geval heeft u twee mogelijkheden:

U stuurt de klacht naar ons kantoor en wij zorgen dat deze bij de juiste maatschappij en afdeling terecht komt

U stuurt uw klacht rechtstreeks door naar de maatschappij.


Slimverzekeren

slimverzekeren3

Wat wil je weten?